فروش ویژه ریچتراک با گارانتی معتبر توسط شرکت پارت ماشین - تلفن : 66067000 و66085038 و 66067004
ریچتراک مناسب ترین دستگاه جهت کاردرسرد خانه ها ، انبارهای موادغذایی ودارویی و سالن های سرپوشیده می باشد
ریچتراک با مانورپذیری بالا توانایی جابجایی کالا در نواحی باریک و با دقت بالا را دارا میباشد. طول و شعاع چرخش کمتر، ریچتراک را به یکی از گزینه های مطلوب برای انبارها تبدیل کرده است. طراحی ایستاده برای حالت راننده، موجب میدان دید وسیعتر و سرعت سوار و پیاده شدن سریعتر گردیده است.
سیستم بالابرهای برقی تولیدی این شرکت هیدرولیکی و الکتریکی می باشند. که این سیستمها در بیشتر کشورها به شکلهای گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند .
حرکت دکل به سمت جلو و عقب توانایی این نوع ریچتراک ها ( بالابرها ) را دو چندان میکند .
سیستم ترمز الکتریکی ریچتراک ، دستگاه را سریع، آسان و با امنیت بالا متوقف می کند .
استفاده از ریچتراک بسیار ساده و آسان میباشد به نحوی که هر کسی با کمترین آموزش میتواند از آن استفاده کند .
این نوع ریچتراک ها تجهیزات قدرتمندی هستند که میتوانند بهترین وسیله در انبارهای شرکت های تولید و پخش باشند .
فرمان این نوع ریچتراک ها برقی است و براحتی فرمان هیدرولیک خودروهای سواری و تجاری میباشند و دکل این نوع ریچتراکهامیتوانند علاوه بر بالا و پایین بردن شاخکها و زاویه دادن به سمت جلو و عقب ، دکل میتواند به اندازه 50 سانتی متر بسمت جلو حرکت نماید و این موضوع سهولت بسیار زیادی در جهت بارگیری و تخلیه ایجاد نماید .
لیفتراک سپاهان گاز سوز ، دیزلی و دوگانه سوز(بنزین-گاز)مجهز به تایرهای بادی و یا سوپرالاستیکCS 25/30/353 تن /5 ، 3 ، 2/ با ظرفیتاین لیفتراک به لحاظ نوع کارکرد فاقد فنر بندی است و با توجه به محل کار ، ب ه خصوص بین قفسه بندی انبارها و همچنین حمل بار سنگین که با خطر همراه است ، راننده باید دید خوب ی نسبت به اطرافداشته باشد تا هم قابلیت حرکت دقیق در حداقل مکان را داشته باشد و هم از خطرات احتمالی جلوگیری شود.بدین منظور در طراحی لیفتراک های تولیدی سپاهان لیفتر حداکثر راحتی و ایمنی راننده وافرادی که در محیط کار لیفتراک تردد دارند و سلامت بار مدنظر قرارگرفته است.وضعیت جایگاه راننده:*جایگاه راننده به واسطه سوار شدن بر بوش های لاستیکیضربه گیر بوده و راحت است.*صندلی راننده مجهز به سیستم فنربندی می باشد.تعلیق تشک آن نیز متناسب با وزن راننده قابل تنظیم است .همچنین پشتی صندلی و محل استقرار آن جهت راحتی بیشترراننده قابل تنظیم می باشد.*ازآنجا که قسمت بالای ستون فرمان دارای قابلیت خم شدنمی باشد فضای بزرگتری را برای محل قرارگیری پاها ایجادکرده و در نتیجه با تنظیم غربالک فرمان ، بهترین حالت برایراننده متناسب با راحتی او فراهم می آید.*این نوع لیفتراک دارای سیستم فرمان هیدرولیک نرم و راحتمی باشد.* اهرم های هیدرولیکی جداگانه که برای انجام کارهای مجزاطراحی شده اند بر روی داشبورد لیفتراک دردسترس راننده قرارگرفته اند.* برای جلوگیری از اشتباه راننده، ترتیب قرارگیری پدال هایهمانند ترتیب قرارگیری (Inching) گاز ، ترمز و اینچینگپدال های اتومبیل می باشند.* ترمز پارک همانند یک پدال در زیر پای راننده قرارگرفتهاست که با کشیدن یک اهرم آزاد می گردد.* ورود و خروج آسان به لیفتراک از طریق پله های ضد لغزشکه در طرفین لیفتراک نصب شده است امکان پذیرمی باشد.* فضای بزرگ و وسیع جلوی پای راننده ، بدون هیچ مانعیحرکت و راحتی پاهای راننده را امکان پذیر می سازد.*در جایگاه و کابین راننده با در نظر گرفتن ارتفاع مناسب،استاندارد فاصله بین سر راننده و سقف کابین جهت حف ظآسایش راننده فراهم شده است.*با نصب لرزه گیر و صداگیرهای مخصوص ، صدای لیفتراککاهش داده شده است.* نشانگرهایی که بر روی پانل ستون فرمان نصب شده اند برایاعلام چگونگی عملکرد و اشکالات احتمالی لیفتراک می باشد.* در مواقع اضطراری ، لیفتراک توسط کنترلر خاموش می شودتا موتور و ترانسمیشن از آسیب جدی ناشی از داغ شدنLED محافظت گردند و طی یک پیغام با روشن شدن نمایشگربر روی داشبورد قبل از خاموش شدن موتور به راننده اعلاممی گردد.* طراحی جایگاه راننده به گونه ای می باشد که میدان دیدوسیعی در جلو ، طرفین و بالای سر راننده وجود دارد.موتورهاموتورهای گازی و دیزلی این نوع لیفتراک ها از نوع صنعتیو با در نظرگیری مشخصه های فنی ، مهندسی این شرکتمی باشند.موتور های دیزلی3 لیتر / این موتور چهار زمانه ، آب خنک دارای 3244 کیلووات می باشد. / و توان 3*ویژگی مخصوص این موتورها ایجاد آلودگی کم همراهبا مصرف سوخت کم ، ناشی از پروسه ویژه پاشش سوختمی باشد ، به گونه ای که با قرارگیری یک نازل متقابل مصرفآرام سوخت این موتورها کنترل می گردد.می باشد . Tier * این موتور دارای استاندارد عدم آلایندگی 3*با نصب پیش گرمکن الکترونیکی ، موتور حتی زمانی که سردو خاموش می باشد نیز به خوبی روشن شده و عمل می نماید.موتورهای گازیIMPCO *این موتور چهار زمانه ، آب خنک با کاربراتور32 کیلووات می باشد. / 2 لیتر و توان 8 / دارای ظرفیت 35*دارای مصرف کم و همچنین آلایندگی پایین می باشد.* لرزش کم این موتورها ب ه دلیل تنظیمات داخلی موتور ووجود بالانسر می باشد.* موتور دارای سیستم جرقه ای الکترونیکی می باشد.موارد مشترک در موتورهای دیزلی و گازی* راندمان عالی این موتورها از طریق سیستم خنک کن کاملا آب بندی شده موتور میسر می گردد.* فشار روغن موتور و دمای آب خنک کننده موتور بطور مداوماعلام می گردد. LED از طریق نمایشگر* هر دو موتور با سیستم قطع کن اضطراری مان ع گرمایشبیش از حد مجاز می شوند.* به دلیل وجود فیلتر هوا ذرات گرد و غبار هوا جدا شدهو از ورود به موتور جلوگیری می شود.سیستم یکپارچه حرکت- ترانسمیشن* سیستم ترانسمیشن لیفتراک همراه با اکسل حرکت ، یکسیستم یکپارچه را تشکیل داده که از طریق یک مبدل گشتاورهیدرولیک و کلاچ هیدرولیک ، با موتور در ارتباط می باشد.* کلاچ هیدرولیک به صورت مداوم گشتاور موتور را به سیستمانتقال قدرت منتقل می کند.* اکومولاتور ترانسمیشن حتی هنگام جابجایی بار توسطضربه گیرهای هیدرولیکی باعث حرکت یکنواخت لیفتراکمی شود و این امر در زمان شروع حرکت و یا توقف دستگاهکه امکان وارد شدن ضربه به بار بیشتر است مشهودتر می باشد.*دنده حرکت به صورت الکترونیکی و از طریق سلونوئیدفعال می گردد.* با سیستم آزاد کننده موقت دنده حرکت می توان باربرداریو باراندازی مطمئن ، آرام و دقیقی را حتی هنگام استفادهاز حداکثر قدرت موتور انجام داد.* روغن ترانسمیشن توسط رادیاتورخنک می گردد.مخصوص، داغ شدن روغن (LED) *توسط یک نشانگرترانسمیشن اعلام می گردد در این زمان سیستم قطع کناضطراری مانع از گرم شدن بیش از حد ترانسمیشن می گردد.مشخصات تولید:مشخصه دکل:*دکل ها از انواع مختلف به صورت استاندارد دو مرحله ایو سه مرحله ای می باشند. این دکل ها به واسطه پروفیل عریضو ریل های تو در تو دارای دید عالی می باشند.*بواسطه نصب رول بیرنگ های مخصوص بر روی دکل و کرییجبارهای طولی و جانبی خنثی شده که این خود ضریب اطمینانبرای جابجایی بار را بالا می برد .همچنین ب ه واسطه وجودکاسه نمد های مخصوص ، این رول برینگ ها ب ه صورت پیوستهو دائم روغن کاری می شوند.*جک های بالاب ر هیدرولیک موجود در دکل لیفتراک هاجابجایی بی صدا و مطمئنی را موجب می شوند.*پروفیل های دکل بر روی بوش هایی که به مراقبت نیاز ندارندسوار شده اند.*جک های بازوی دکل بر روی بلبرینگ هایی که با گریسروغن کاری می شوند سوار می باشند.* دکل بر روی سیستم انتقال قدرت نصب می شود.سیستم هیدرولیک*بطور کلی در سیستم هیدرولیک این لیفتراک ها یک پمپبا قابلیت بالا ، روغن هیدرولیک را به بخش های بالابر لیفتراکاز جمله دکل و بخش هیدرو استاتیک فرمان منتقل می کند.*از شیر روغن هیدرولیک اصلی ابتدا به ترتیب اولویت، روغن بهمدار فرمان و سپس به مصرف کنندگان دیگر فرستاده می شود.* در نقاط مناسب برروی پمپ هیدرولیک محل هایی برایاندازه گیری فشار روغن پیش بینی شده است.سیستم فرمان*سیستم فرمان توسط نیروی هیدرو استاتیک عمل می کند .*چرخش فرمان به نرمی آو هستگی صورت می گیرد بگونه ایکه تنها با یک انگشت به راحتی قابل چرخش بوده ود ر نتیجهتنها با چرخش کم فرمان ل، یفتراک به طور کامل می چرخد .*نا همواری جاده تاثیری برروی فرمان ودست راننده نمی گذارد.*توسط اتصالات کوتاه فرمان ،ل یفتراک بدون هیچ تنظیمی درراستای مستقیم بطور دقیق به حرکت خود ادامه می دهد .* به واسطه نصب اکسل فرمان بر روی بوش های لاستیکیضربات ناشی از دست انداز با تماس دائم چهار چرخ لیفتراکبا زمین جذب ود ر نتیجه خنثی می گردد بود ین گونه ضرباتبه ماشین وس رنشین منتقل نمی گردد .*جک دو طرفه اکسل فرمان ، حرکت به سمت راست وچ پبا دقت وح ساسیت بالا را موجب می شود .*توپی چرخ وس گدست بر روی بلبرینگ های مخروطی که قابلگریس کاری بوده بوا زوی کمری فرمان هم بر روی بلبرینگهاییکه خود تنظیم بوده قوا بل گریسکاری می باشد نصب شده اند .سیستم ترمز*سیستم ترمز مستقیماً بر روی کاسه چرخ ها عمل می کند .*پدال ترمز بواسطه وجود پمپ قوی ترمز دو مرحله ای،علاوه برترمز نرم وم طمئن دامنه حرکت پدال گاز را نیز کاهش میدهد .* تنظیم اتوماتیک لنت های ترمز .* محافظت خودکار در مقابل آب وگ رد وغ بار.*روغن سیستم ترمز از مخزن ترمز تامین می شود.*ترمز دستی به عنوان یک ترمز کمکی همانند ترمز پدالیبر روی کاسه چرخ ها عمل می کند .*یک لامپ هشدار دهنده وضعیت ترمز دستی را نشان می دهد .ابزار وس یستم های برقی1 ولت *لیفتراک های مدل دیزلی مجهز به دینام 50 آمپر و2دارای رگولاتور او ستارت 2/ ک2ی لو وات می باشند .1 ولت *لیفتراک های مدل گازی مجهز به دینام 65 آمپر و2دارای رگولاتور استارت 1/ ک2ی لو وات می باشد .*بر روی داشبورد این دستگاه یک سری علائم هشدار دهنده بهشرح ذیل نصب شده اند :فشار روغن موتور د،ر جه حرارت روغن ترانسمیشن د،ر جهحرارت آب رادیاتور ، تعویض فیلتر هوا ، ساعت کارکرد لیفتراکنشانگر ساعت سرویس لیفتراک مو وتور ، ن شانگر میزان سوختشارژ باطری د،ر گیری ترمز دستی ن،ش انگر پیش گرم کن(لیفتراک های دیزلی ) ،د کمه های برنامه ریزی لیفتراکویژگی های شاسی بو دنه*اساس طراحی شاسی لیفتراک ها توسط کامپیوتر بدین گونهبوده که شاسی بصورت یکپارچه یو کدست ساخته می شود .*مقاومت پیچشی اوس تحکام شاسی این لیفتراک ها در طییک سری آزمایشات پی در پی وم داوم به اثبات رسیده است .*مخزن روغن هیدرولیک وم خزن سوخت این لیفتراک ها جهتپایداری اوس تحکام بیشتر دستگاه ، در داخل شاسی طراحی وساخته می شوند .*ظرفیت مخزن هیدرولیک 44 لیتر وظ رفیت مخزن سوختبرای لیفتراک های دوگانه سوز ود یزل 51 لیتر می باشد .سرویس نو گهداری*درپوش موتور با آزاد کردن یک ضامن باز شده باو فشاریک جک گازی به حالت قائم می ایستد .*کف لیفتراک با یک کفپوش که به راحتی جابجا می شودپوشانده شده است (بدون اینکه جوش داده شده باشد).*فیلتر ها به راحتی بو ه سرعت قابل تعویض می باشند .*جعبه فیوز رل وه های لیفتراک همه با هم به صورت یکمجموعه در یک محل قرار گرفته اند .*باتری این لیفتراک ها به سرویس کمی نیاز دارد .*سیستم خنک کننده به سرویس کمی نیاز دارد .تجهیزات استاندارد2 ل ی تری / 3 لیتر موو تورهای گازی 35 / *موتورهای دیزلی 32با سیستم احتراق الکترونیکی* سیستم انتقال قدرت اتوماتیک وم بدل گشتاور*دکل با دید عالی به ارتفاع 3300 میلیمتربا عرض 1145 میلیمتر (carriage) *حمل کننده شاخک*حفاظ بالای سر راننده ا، ستاندارد*صندلی راحت فونر بندی شده با رعایت اصول آرگونومیو با قابلیت تنظیم وزن و مجهز به سنسور مخصوص(در صورت ترک صندلی توسط راننده دستگاه متوقف می گردد )ک* مربند ایمنی*دسته مخصوص نصب شده روی غربالک فرمان*مجموعه چراغ های مختلف شامل چراغ های جلو عوق ب ،چراغ های راهنما و ترمز و چراغ بوو ق دنده عقبآی * نه های جانبی*دو اهرم هیدرولیک تعبیه شده برروی داشبورد*شیر هیدرو لیک سه راهه که مسیر سوم جهت ملحقاتاحتمالی به کار می رود .*پدال های گاز ،ت رمز ا،ی نچینگ تو رمز پارک*فیلتر هوا کاغذی همراه با جدا کننده گرد و غبار و بهصورت اتوماتیک وس نسور هوشمند جهت اعلام تعویض*پانل داشبورد هوشمند دوی جیتال دارای علائم هشداردهندهاتوماتیک* سیستم هوشمند جهت خاموش کردن دستگاه در هنگامافزایش دمای موتور یوا ترانسمیشن*ورودی هوا از طریق ستون اتاق راننده در ارتفاع بالاتر*پین یدک کش تعبیه شده برروی وزنه تعادلی*یک عدد کپسول گاز در لیفتراک گازی*رنگ استاندارد : رنگ اصلی عوم ده سبز مخصوص ر،ی نگچرخ ها سفید ،د کل اوت اق مخصوص راننده به رنگ مشکیتجهیزات قابل سفارش* دکل با ارتفاع وک اربری مختلف (دو یا سه مرحله ای )*دکل مخصوص جهت ورود وک ار در داخل کانتینر*اتاق مسقف راننده همراه با شیشه جلو*کابین کامل شامل شیشه جلو ،ع قب ، سقف ،د ربهای کناریبور ف پاک کن*تجهیزات اضافی جهت نصب برروی کابین راننده جهت راحتیبیشتر از قبیل آینه وسط ، پنکه ، بخاری و ...* تایر از نوع بادی یا توپرسوپرالاستیک* شاخک لیفتراک با طول های متفاوت*سرشاخک لیفتراک با طول های متفاوتDrive-in * اتاق وک رییج مخصوص جهت کار در سیستم* تجهیزات هیدرولیک لازم جهت نصب الحاقیه از جملهشیر هیدرولیک چهارراهه وش یلنگ ها اوت صالات مختلف* الحاقیه های متنوع وگ وناگون از قبیل حرکت عرضی شاخکها(Fork Positioner) موقعیت دهنده شاخک (Side Shifter)،ر ول گیر ،ع دل گیر ،ک ارتن گیر ب، شکه گیر ،ش اخک گردانمخصوص ریخته گری وغ یره ...از قبیل کپسول اطفا حریق ، چراغ گردان .و.. HSE *تجهیزات*فیلتر هوای روغنی جهت جلوگیری از ورود ذرات معلقبه موتور و حفاظت از آن*اتاق کوتاه جهت تردد دستگاه در محیط های خاصسیستم های ایمنی*سیستم جلوگیری از حرکت دستگاه در هنگام ترک صندلیتوسط اپراتور (سنسور صندلی )*سیستم عدم استارت دستگاه در صورت فعال بودن دندهحرکت*سیستم هشدار هنگام فعال نبودن ترمز پارک در زمانخاموش کردن دستگاه (لیفتراک شروع به آژیر کشیدن می کند)*سیستم هشدار جهت تعویض فیلتر هوالیفتراک گازسوز و ) Shut down value *سیستمدوگانه سوز )ق طع جریان گاز در هنگام خروج مقدار زیادیگاز از کپسول ا(ف زایش ناگهانی دبی خروجی )ل(ی فتراک گازسوز دوو گانه سوز ) Safety value *سیستمجهت جلوگیری از انفجار کپسول گاز در زمان افزایش فشارداخل کپسول ب ه 25 اتمسفر مقداری از گاز موجود در کپسولخارج می شود پ . س از افت فشار و کاهش آن مجدداًشیر اطمینان بسته می شود .*سیستم خاموش کردن دستگاه در هنگام افت فشار روغنموتور ا،ف زایش دمای روغن ترانسمیشن آو ب موتور*سیستم جلوگیری کننده از ورود گاز به موتور قبل ازروشن شدن ود ر زمان نبودن مکش*سیستم جلوگیری کننده از سقوط با ر در هنگام پارگیشیلنگ های هیدرولیک*سیستم جلوگیری کننده از واژگون شدن دستگاه در هنگامحرکت ود ور زدن*سیستم هشدار دهنده جهت سرویس دوره ای لیفتراک
جک پالت وسیله ای برای بلند نمودن و جابه جا کردن پالت است .در واقع جک پالت ابزاری است برای حمل و نقل بار در مکان های مختلف مانند انبارها , کارخانه ها و سردخانه ها و فروشگاه ها ی بزرگ و تمامی مکان هایی که نیاز به جابه جایی کالاهای گوناگون دارند.
انواع جک پالت را براساس کاربردها و موارد استفاده :