پارت ماشین

پارت ماشین

لیفتراک استوک | لیفتراک صفر | جگ پالت | ماشین آلات انبارداری | ماشین آلات راه سازی | ماشین آلات ساختمانی | باطری لیفتراک | قطعات یدکی لیفتراک | ماشین الات انبارداردی
پارت ماشین

پارت ماشین

لیفتراک استوک | لیفتراک صفر | جگ پالت | ماشین آلات انبارداری | ماشین آلات راه سازی | ماشین آلات ساختمانی | باطری لیفتراک | قطعات یدکی لیفتراک | ماشین الات انبارداردی

همه چیز درباره ی ریچتراک

فروش ویژه ریچتراک با گارانتی معتبر توسط شرکت پارت ماشین - تلفن : 66067000 و66085038 و  66067004


ریچتراک مناسب ترین دستگاه جهت کاردرسرد خانه ها ، انبارهای موادغذایی  ودارویی و سالن های سرپوشیده می باشد

ریچتراک با مانورپذیری بالا توانایی جابجایی کالا در نواحی باریک و با دقت بالا را  دارا میباشد. طول و شعاع چرخش کمتر، ریچتراک را به یکی از گزینه های مطلوب برای انبارها تبدیل کرده است. طراحی ایستاده برای حالت راننده، موجب میدان دید وسیعتر و سرعت سوار و پیاده شدن سریعتر گردیده است.

ریچتراک راننده ایستاده با ظرفیت 1تا 2.5 تن
ریچتراک راننده نشسته با ظرفیت 1تا 2.5 تن 

سیستم  بالابرهای برقی تولیدی این شرکت هیدرولیکی و الکتریکی می باشند. که این سیستمها در بیشتر کشورها به شکلهای گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند .
حرکت دکل به سمت جلو و عقب توانایی این نوع ریچتراک ها ( بالابرها ) را دو چندان میکند .
سیستم ترمز الکتریکی ریچتراک ، دستگاه را سریع، آسان و با امنیت بالا متوقف می کند .
استفاده از ریچتراک بسیار ساده و آسان میباشد به نحوی که هر کسی با کمترین آموزش میتواند از آن استفاده کند .
این نوع ریچتراک ها تجهیزات قدرتمندی هستند که میتوانند بهترین وسیله در انبارهای شرکت های تولید و پخش باشند .
فرمان این نوع ریچتراک ها برقی است و براحتی فرمان هیدرولیک خودروهای سواری و تجاری میباشند و دکل این نوع ریچتراکهامیتوانند علاوه بر بالا و پایین بردن شاخکها و زاویه دادن به سمت جلو و عقب ، دکل میتواند به اندازه 50 سانتی متر بسمت جلو حرکت نماید و این موضوع سهولت بسیار زیادی در جهت بارگیری و تخلیه ایجاد نماید .


باتری لیفتراک

 

شرکت پارت ماشین ارائه دهنده خدمات احیاء و تعمیر باطری لیفتراک برقی (قابل تعمیر) و شارژر باطری لیفتراک برقی با رعایت کلیه اصول علمی و فنی و تحت نظارت نیروهای متخصص و با تجربه و با اتکا به امکانات فنی وسیع پیشرفته می باشد و کلیه عملیات تعمیراتی پس از اخذ تاییدیه فنی این شرکت شامل گارانتی یکساله می گردد.

متاسفانه در برخی از موارد مشاهده می شود عملیات احیا باطری لیفتراک تحت شرایطی غیر علمی و توسط برخی افراد که هیچ گونه سابقه علمی و فنی در این زمینه ندارند انجام شده که همین موضوع باعث رسیدن صدماتی به باطری و حتی لیفتراکهای مشتری شده است . لیکن یک اصل کلی  در تعمیر باطری تراکشن که همواره در این شرکت رعایت می گردد این است که باطری سولفاته شده و باطریهایی که دچار ریختگی صفحات مثبت و منفی هستند ، تحت هیچ شرایطی قابل تعمیر نیستند و این موضوع در بدو امر به تمامی مشتریان اعلا م می گردد و هیچگونه قول واهی به صاحب کالا در این خصوص داده نمیشود و تنها در صورتیکه ایراد باطری موردی غیر از موارد یاد شده باشد تحت تعمیرات قرار خواهد گرفت ،از جمله خدمات قابل انجام بر روی باطری که توسط این شرکت انجام می گردد به شرح ذیل است.

یک : انجام عملیات شارژ باطری معیوب طبق منحنی شارژ مخصوص ، بصورت کامل

دو : تست باطری از نظر اتصالات و کابلهای رابط و پیچها و پل های سربی رابط 

سه : تست باطری توسط دستگاه دیسشارژر و آنالایزر باطری و تعین بک آپ کلی باطری و تعیین میزان خرابیهای جزئی و خرابیهای کلی سلولها

 

چهار : انجام عملیات تخلیه کامل باطری از باکس فلزی و تعمیر پوسیدگیهای جعبه فلزی و عملیات آهنگری و نقاشی کامل باکس باطری

پنج : انجام عملیات شکافتن سلولها و اسید شویی و لجن گیری و بستن مجدد

 

 

 

شش : تزریق مواد شیمیایی مخصوص احیا ظرفیت باقیمانده باطری 

هفت : مونتاژ باطری تعمیر شده و شارژ مجدد و تست نهایی 

 


لیفتراکهای گاز سوز ، دیزلی و دوگانه سوز(بنزین-گاز)

لیفتراک سپاهان گاز سوز ، دیزلی و دوگانه سوز(بنزین-گاز)
مجهز به تایرهای بادی و یا سوپرالاستیک
CS 25/30/35
3 تن /5 ، 3 ، 2/ با ظرفیت

این لیفتراک به لحاظ نوع کارکرد فاقد فنر بندی است و با توجه به محل کار ، ب ه خصوص بین قفسه بندی انبارها و همچنین حمل بار سنگین که با خطر همراه است ، راننده باید دید خوب ی نسبت به اطراف
داشته باشد تا هم قابلیت حرکت دقیق در حداقل مکان را داشته باشد و هم از خطرات احتمالی جلوگیری شود.بدین منظور در طراحی لیفتراک های تولیدی سپاهان لیفتر حداکثر راحتی و ایمنی راننده و
افرادی که در محیط کار لیفتراک تردد دارند و سلامت بار مدنظر قرارگرفته است.
وضعیت جایگاه راننده:
*جایگاه راننده به واسطه سوار شدن بر بوش های لاستیکی
ضربه گیر بوده و راحت است.
*صندلی راننده مجهز به سیستم فنربندی می باشد.
تعلیق تشک آن نیز متناسب با وزن راننده قابل تنظیم است .
همچنین پشتی صندلی و محل استقرار آن جهت راحتی بیشتر
راننده قابل تنظیم می باشد.
*ازآنجا که قسمت بالای ستون فرمان دارای قابلیت خم شدن
می باشد فضای بزرگتری را برای محل قرارگیری پاها ایجاد
کرده و در نتیجه با تنظیم غربالک فرمان ، بهترین حالت برای
راننده متناسب با راحتی او فراهم می آید.
*این نوع لیفتراک دارای سیستم فرمان هیدرولیک نرم و راحت
می باشد.
* اهرم های هیدرولیکی جداگانه که برای انجام کارهای مجزا
طراحی شده اند بر روی داشبورد لیفتراک دردسترس راننده قرار
گرفته اند.
* برای جلوگیری از اشتباه راننده، ترتیب قرارگیری پدال های
همانند ترتیب قرارگیری (Inching) گاز ، ترمز و اینچینگ
پدال های اتومبیل می باشند.
* ترمز پارک همانند یک پدال در زیر پای راننده قرارگرفته
است که با کشیدن یک اهرم آزاد می گردد.
* ورود و خروج آسان به لیفتراک از طریق پله های ضد لغزش
که در طرفین لیفتراک نصب شده است امکان پذیرمی باشد.
* فضای بزرگ و وسیع جلوی پای راننده ، بدون هیچ مانعی
حرکت و راحتی پاهای راننده را امکان پذیر می سازد.
*در جایگاه و کابین راننده با در نظر گرفتن ارتفاع مناسب،
استاندارد فاصله بین سر راننده و سقف کابین جهت حف ظ
آسایش راننده فراهم شده است.
*با نصب لرزه گیر و صداگیرهای مخصوص ، صدای لیفتراک
کاهش داده شده است.
* نشانگرهایی که بر روی پانل ستون فرمان نصب شده اند برای
اعلام چگونگی عملکرد و اشکالات احتمالی لیفتراک می باشد.
* در مواقع اضطراری ، لیفتراک توسط کنترلر خاموش می شود
تا موتور و ترانسمیشن از آسیب جدی ناشی از داغ شدن
LED محافظت گردند و طی یک پیغام با روشن شدن نمایشگر
بر روی داشبورد قبل از خاموش شدن موتور به راننده اعلام
می گردد.
* طراحی جایگاه راننده به گونه ای می باشد که میدان دید
وسیعی در جلو ، طرفین و بالای سر راننده وجود دارد.
موتورها
موتورهای گازی و دیزلی این نوع لیفتراک ها از نوع صنعتی
و با در نظرگیری مشخصه های فنی ، مهندسی این شرکت
می باشند.
موتور های دیزلی
3 لیتر / این موتور چهار زمانه ، آب خنک دارای 32
44 کیلووات می باشد. / و توان 3
*ویژگی مخصوص این موتورها ایجاد آلودگی کم همراه
با مصرف سوخت کم ، ناشی از پروسه ویژه پاشش سوخت
می باشد ، به گونه ای که با قرارگیری یک نازل متقابل مصرف
آرام سوخت این موتورها کنترل می گردد.
می باشد . Tier * این موتور دارای استاندارد عدم آلایندگی 3
*با نصب پیش گرمکن الکترونیکی ، موتور حتی زمانی که سرد
و خاموش می باشد نیز به خوبی روشن شده و عمل می نماید.
موتورهای گازی
IMPCO *این موتور چهار زمانه ، آب خنک با کاربراتور
32 کیلووات می باشد. / 2 لیتر و توان 8 / دارای ظرفیت 35
*دارای مصرف کم و همچنین آلایندگی پایین می باشد.
* لرزش کم این موتورها ب ه دلیل تنظیمات داخلی موتور و
وجود بالانسر می باشد.
* موتور دارای سیستم جرقه ای الکترونیکی می باشد.
موارد مشترک در موتورهای دیزلی و گازی
* راندمان عالی این موتورها از طریق سیستم خنک کن کاملا آب بندی شده موتور میسر می گردد.
* فشار روغن موتور و دمای آب خنک کننده موتور بطور مداوم
اعلام می گردد. LED از طریق نمایشگر
* هر دو موتور با سیستم قطع کن اضطراری مان ع گرمایش
بیش از حد مجاز می شوند.
* به دلیل وجود فیلتر هوا ذرات گرد و غبار هوا جدا شده
و از ورود به موتور جلوگیری می شود.
سیستم یکپارچه حرکت- ترانسمیشن
* سیستم ترانسمیشن لیفتراک همراه با اکسل حرکت ، یک
سیستم یکپارچه را تشکیل داده که از طریق یک مبدل گشتاور
هیدرولیک و کلاچ هیدرولیک ، با موتور در ارتباط می باشد.
* کلاچ هیدرولیک به صورت مداوم گشتاور موتور را به سیستم
انتقال قدرت منتقل می کند.
* اکومولاتور ترانسمیشن حتی هنگام جابجایی بار توسط
ضربه گیرهای هیدرولیکی باعث حرکت یکنواخت لیفتراک
می شود و این امر در زمان شروع حرکت و یا توقف دستگاه
که امکان وارد شدن ضربه به بار بیشتر است مشهودتر می باشد.
*دنده حرکت به صورت الکترونیکی و از طریق سلونوئید
فعال می گردد.
* با سیستم آزاد کننده موقت دنده حرکت می توان باربرداری
و باراندازی مطمئن ، آرام و دقیقی را حتی هنگام استفاده
از حداکثر قدرت موتور انجام داد.
* روغن ترانسمیشن توسط رادیاتورخنک می گردد.
مخصوص، داغ شدن روغن (LED) *توسط یک نشانگر
ترانسمیشن اعلام می گردد در این زمان سیستم قطع کن
اضطراری مانع از گرم شدن بیش از حد ترانسمیشن می گردد.
مشخصات تولید:
مشخصه دکل:
*دکل ها از انواع مختلف به صورت استاندارد دو مرحله ای
و سه مرحله ای می باشند. این دکل ها به واسطه پروفیل عریض
و ریل های تو در تو دارای دید عالی می باشند.
*بواسطه نصب رول بیرنگ های مخصوص بر روی دکل و کرییج
بارهای طولی و جانبی خنثی شده که این خود ضریب اطمینان
برای جابجایی بار را بالا می برد .همچنین ب ه واسطه وجود
کاسه نمد های مخصوص ، این رول برینگ ها ب ه صورت پیوسته
و دائم روغن کاری می شوند.
*جک های بالاب ر هیدرولیک موجود در دکل لیفتراک ها
جابجایی بی صدا و مطمئنی را موجب می شوند.
*پروفیل های دکل بر روی بوش هایی که به مراقبت نیاز ندارند
سوار شده اند.
*جک های بازوی دکل بر روی بلبرینگ هایی که با گریس
روغن کاری می شوند سوار می باشند.
* دکل بر روی سیستم انتقال قدرت نصب می شود.
سیستم هیدرولیک
*بطور کلی در سیستم هیدرولیک این لیفتراک ها یک پمپ
با قابلیت بالا ، روغن هیدرولیک را به بخش های بالابر لیفتراک
از جمله دکل و بخش هیدرو استاتیک فرمان منتقل می کند.
*از شیر روغن هیدرولیک اصلی ابتدا به ترتیب اولویت، روغن به
مدار فرمان و سپس به مصرف کنندگان دیگر فرستاده می شود.
* در نقاط مناسب برروی پمپ هیدرولیک محل هایی برای
اندازه گیری فشار روغن پیش بینی شده است.

سیستم فرمان
*سیستم فرمان توسط نیروی هیدرو استاتیک عمل می کند .
*چرخش فرمان به نرمی آو هستگی صورت می گیرد بگونه ای
که تنها با یک انگشت به راحتی قابل چرخش بوده ود ر نتیجه
تنها با چرخش کم فرمان ل، یفتراک به طور کامل می چرخد .
*نا همواری جاده تاثیری برروی فرمان ودست راننده نمی گذارد.
*توسط اتصالات کوتاه فرمان ،ل یفتراک بدون هیچ تنظیمی در
راستای مستقیم بطور دقیق به حرکت خود ادامه می دهد .
* به واسطه نصب اکسل فرمان بر روی بوش های لاستیکی
ضربات ناشی از دست انداز با تماس دائم چهار چرخ لیفتراک
با زمین جذب ود ر نتیجه خنثی می گردد بود ین گونه ضربات
به ماشین وس رنشین منتقل نمی گردد .
*جک دو طرفه اکسل فرمان ، حرکت به سمت راست وچ پ
با دقت وح ساسیت بالا را موجب می شود .
*توپی چرخ وس گدست بر روی بلبرینگ های مخروطی که قابل
گریس کاری بوده بوا زوی کمری فرمان هم بر روی بلبرینگهایی
که خود تنظیم بوده قوا بل گریسکاری می باشد نصب شده اند .
سیستم ترمز
*سیستم ترمز مستقیماً بر روی کاسه چرخ ها عمل می کند .
*پدال ترمز بواسطه وجود پمپ قوی ترمز دو مرحله ای،علاوه بر
ترمز نرم وم طمئن دامنه حرکت پدال گاز را نیز کاهش میدهد .
* تنظیم اتوماتیک لنت های ترمز .
* محافظت خودکار در مقابل آب وگ رد وغ بار.
*روغن سیستم ترمز از مخزن ترمز تامین می شود.
*ترمز دستی به عنوان یک ترمز کمکی همانند ترمز پدالی
بر روی کاسه چرخ ها عمل می کند .
*یک لامپ هشدار دهنده وضعیت ترمز دستی را نشان می دهد .
ابزار وس یستم های برقی
1 ولت *لیفتراک های مدل دیزلی مجهز به دینام 50 آمپر و2
دارای رگولاتور او ستارت 2/ ک2ی لو وات می باشند .
1 ولت *لیفتراک های مدل گازی مجهز به دینام 65 آمپر و2
دارای رگولاتور استارت 1/ ک2ی لو وات می باشد .
*بر روی داشبورد این دستگاه یک سری علائم هشدار دهنده به
شرح ذیل نصب شده اند :
فشار روغن موتور د،ر جه حرارت روغن ترانسمیشن د،ر جه
حرارت آب رادیاتور ، تعویض فیلتر هوا ، ساعت کارکرد لیفتراک
نشانگر ساعت سرویس لیفتراک مو وتور ، ن شانگر میزان سوخت
شارژ باطری د،ر گیری ترمز دستی ن،ش انگر پیش گرم کن
(لیفتراک های دیزلی ) ،د کمه های برنامه ریزی لیفتراک
ویژگی های شاسی بو دنه
*اساس طراحی شاسی لیفتراک ها توسط کامپیوتر بدین گونه
بوده که شاسی بصورت یکپارچه یو کدست ساخته می شود .
*مقاومت پیچشی اوس تحکام شاسی این لیفتراک ها در طی
یک سری آزمایشات پی در پی وم داوم به اثبات رسیده است .
*مخزن روغن هیدرولیک وم خزن سوخت این لیفتراک ها جهت
پایداری اوس تحکام بیشتر دستگاه ، در داخل شاسی طراحی و
ساخته می شوند .
*ظرفیت مخزن هیدرولیک 44 لیتر وظ رفیت مخزن سوخت
برای لیفتراک های دوگانه سوز ود یزل 51 لیتر می باشد .
سرویس نو گهداری
*درپوش موتور با آزاد کردن یک ضامن باز شده باو فشار
یک جک گازی به حالت قائم می ایستد .
*کف لیفتراک با یک کفپوش که به راحتی جابجا می شود
پوشانده شده است (بدون اینکه جوش داده شده باشد).
*فیلتر ها به راحتی بو ه سرعت قابل تعویض می باشند .
*جعبه فیوز رل وه های لیفتراک همه با هم به صورت یک
مجموعه در یک محل قرار گرفته اند .
*باتری این لیفتراک ها به سرویس کمی نیاز دارد .
*سیستم خنک کننده به سرویس کمی نیاز دارد .
تجهیزات استاندارد
2 ل ی تری / 3 لیتر موو تورهای گازی 35 / *موتورهای دیزلی 32
با سیستم احتراق الکترونیکی
* سیستم انتقال قدرت اتوماتیک وم بدل گشتاور
*دکل با دید عالی به ارتفاع 3300 میلیمتر
با عرض 1145 میلیمتر (carriage) *حمل کننده شاخک
*حفاظ بالای سر راننده ا، ستاندارد
*صندلی راحت فونر بندی شده با رعایت اصول آرگونومی
و با قابلیت تنظیم وزن و مجهز به سنسور مخصوص
(در صورت ترک صندلی توسط راننده دستگاه متوقف می گردد )
ک* مربند ایمنی
*دسته مخصوص نصب شده روی غربالک فرمان
*مجموعه چراغ های مختلف شامل چراغ های جلو عوق ب ،
چراغ های راهنما و ترمز و چراغ بوو ق دنده عقب
آی * نه های جانبی
*دو اهرم هیدرولیک تعبیه شده برروی داشبورد
*شیر هیدرو لیک سه راهه که مسیر سوم جهت ملحقات
احتمالی به کار می رود .
*پدال های گاز ،ت رمز ا،ی نچینگ تو رمز پارک
*فیلتر هوا کاغذی همراه با جدا کننده گرد و غبار و به
صورت اتوماتیک وس نسور هوشمند جهت اعلام تعویض
*پانل داشبورد هوشمند دوی جیتال دارای علائم هشداردهنده
اتوماتیک
* سیستم هوشمند جهت خاموش کردن دستگاه در هنگام
افزایش دمای موتور یوا ترانسمیشن
*ورودی هوا از طریق ستون اتاق راننده در ارتفاع بالاتر
*پین یدک کش تعبیه شده برروی وزنه تعادلی
*یک عدد کپسول گاز در لیفتراک گازی
*رنگ استاندارد : رنگ اصلی عوم ده سبز مخصوص ر،ی نگ
چرخ ها سفید ،د کل اوت اق مخصوص راننده به رنگ مشکی
تجهیزات قابل سفارش
* دکل با ارتفاع وک اربری مختلف (دو یا سه مرحله ای )
*دکل مخصوص جهت ورود وک ار در داخل کانتینر
*اتاق مسقف راننده همراه با شیشه جلو
*کابین کامل شامل شیشه جلو ،ع قب ، سقف ،د ربهای کناری
بور ف پاک کن
*تجهیزات اضافی جهت نصب برروی کابین راننده جهت راحتی
بیشتر از قبیل آینه وسط ، پنکه ، بخاری و ...
* تایر از نوع بادی یا توپرسوپرالاستیک
* شاخک لیفتراک با طول های متفاوت
*سرشاخک لیفتراک با طول های متفاوت
Drive-in * اتاق وک رییج مخصوص جهت کار در سیستم
* تجهیزات هیدرولیک لازم جهت نصب الحاقیه از جمله
شیر هیدرولیک چهارراهه وش یلنگ ها اوت صالات مختلف
* الحاقیه های متنوع وگ وناگون از قبیل حرکت عرضی شاخکها
(Fork Positioner) موقعیت دهنده شاخک (Side Shifter)
،ر ول گیر ،ع دل گیر ،ک ارتن گیر ب، شکه گیر ،ش اخک گردان
مخصوص ریخته گری وغ یره ...
از قبیل کپسول اطفا حریق ، چراغ گردان .و.. HSE *تجهیزات
*
فیلتر هوای روغنی جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق
به موتور و حفاظت از آن
*اتاق کوتاه جهت تردد دستگاه در محیط های خاص
سیستم های ایمنی
*سیستم جلوگیری از حرکت دستگاه در هنگام ترک صندلی
توسط اپراتور (سنسور صندلی )
*سیستم عدم استارت دستگاه در صورت فعال بودن دنده
حرکت
*سیستم هشدار هنگام فعال نبودن ترمز پارک در زمان
خاموش کردن دستگاه (لیفتراک شروع به آژیر کشیدن می کند)
*سیستم هشدار جهت تعویض فیلتر هوا
لیفتراک گازسوز و ) Shut down value *سیستم
دوگانه سوز )ق طع جریان گاز در هنگام خروج مقدار زیادی
گاز از کپسول ا(ف زایش ناگهانی دبی خروجی )
ل(ی فتراک گازسوز دوو گانه سوز ) Safety value *سیستم
جهت جلوگیری از انفجار کپسول گاز در زمان افزایش فشار
داخل کپسول ب ه 25 اتمسفر مقداری از گاز موجود در کپسول
خارج می شود پ . س از افت فشار و کاهش آن مجدداً
شیر اطمینان بسته می شود .
*سیستم خاموش کردن دستگاه در هنگام افت فشار روغن
موتور ا،ف زایش دمای روغن ترانسمیشن آو ب موتور
*سیستم جلوگیری کننده از ورود گاز به موتور قبل از
روشن شدن ود ر زمان نبودن مکش
*سیستم جلوگیری کننده از سقوط با ر در هنگام پارگی
شیلنگ های هیدرولیک
*سیستم جلوگیری کننده از واژگون شدن دستگاه در هنگام
حرکت ود ور زدن
*سیستم هشدار دهنده جهت سرویس دوره ای لیفتراک

لیفتراک الکتریکی کوماتسو (کلاس ۲٫۳ تن)

لیفتراک الکتریکی کوماتسو

 

شرکت کوماتسو یکی از کمپانی های بروز در تولید لیفتراک های الکتریکی به شمار می رود. لیفتراک های زیر در دو مدل  FB20A و FB30 تولید شده که در کلاس ۲٫۳۳ تنی قرار می گیرند. این دو مدل الکتریکی با قدرت زیاد، مصرف کاملاً بهینه و موتوری بی صدا، به عنوان بهترین محصول کوماتسو در کلاس ۲٫۳ تنی می باشند. مدل FB20A بصورت دو چرخ و سه چرخ عرضه شده و مدل FB30 فقط به صورت چهارچرخ به فروش می رسد. مدل FB20A با ۲ تن وزن سبک ترین، و FB30 با ۲٫۵ و ۳۳ تن سنگین ترین مدل الکتریکی لیفتراک کوماتسو می باشد.

 

جک پالت چیست ؟

جک پالت وسیله ای برای بلند نمودن و جابه جا کردن پالت است .در واقع جک پالت ابزاری است برای حمل و نقل بار در مکان های مختلف مانند انبارها , کارخانه ها و سردخانه ها و فروشگاه ها ی بزرگ و تمامی مکان هایی که نیاز به جابه جایی کالاهای گوناگون دارند.

 

انواع جک پالت را براساس کاربردها و موارد استفاده :

  • جک پالت دستی وبرقی : که براساس نیاز به شارژ تعیین می شود.
  • جک پالت بلند: مناسب برای حمل ونقل بارها وپالت های طویل
  • جک پالت کوتاه: مناسب برای مکان های کوچک وحمل بار  در راهروهای باریک مانند چاپخانه وداخل کانتینر
  • جک پالت پهن: مناسب برای بارها وپالتهای عریض و پهن
  • جک پالت باریک: مناسب برای بارها وپالت های باریک
  • جک پالت قیچی: مناسب برای حمل ونقل بار درون وانت -تغییر ارتفاع مزیت ویژه ای در این نوع جک پالت محسوب می شود .
  • جک پالت باسکول دار: مناسب برای تعیین وزن بار علاوه بر جابه جایی و ارائه اطلاعات وزنی
  • جک پالت گالوانیزه :مناسب برای محیط های مرطوب وسردخانه ها و بنادر