پارت ماشین

پارت ماشین

لیفتراک استوک | لیفتراک صفر | جگ پالت | ماشین آلات انبارداری | ماشین آلات راه سازی | ماشین آلات ساختمانی | باطری لیفتراک | قطعات یدکی لیفتراک | ماشین الات انبارداردی
پارت ماشین

پارت ماشین

لیفتراک استوک | لیفتراک صفر | جگ پالت | ماشین آلات انبارداری | ماشین آلات راه سازی | ماشین آلات ساختمانی | باطری لیفتراک | قطعات یدکی لیفتراک | ماشین الات انبارداردی

معرفی لیفتراک برقی هیوندای

هیوندای طیف وسیعی از مدل های لیفتراک را از برقی سه چرخ، لیفتراک چهار چرخ با تایر پنوماتیک تا تایر کوشن کامیونی را ارائه می دهد. لیفتراک های برقی هیوندای کارکردی ایمن همراه با فراهم آوردن آسایش برای کاربر، قابلیت سرویس پذیری، پایداری عالی و سواری نرم را دارند. لیفتراک برقی برای انبارها، فضای بسته کارخانجات، مراکز توزیعی و مکان های تولیدی مناسب است. 

این مدل ها همچنین سیستم کنترل AC 100% دارند که کارآیی، کارکرد هموار ۸Khz(فرکانس بالا) و محافظت در مقابل ولتاژ بالا و پایین، پشتیبانی در برابر گرم شدن بیش از حد و ثبت خطا را دارند.




باطری ریچتراک

باطری ریچتراک ها معمولا از سلول های 2 ولتی تشکیل شده و در ولتاژ 24 ولت و 48 ولت  با آمپر ساعت های مختلف از 250 آمپر ساعت الی 600 آمپر ساعت میباشند و نکته اساسی در کلیه باتری ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند یعنی بطور مثال یک باطری 24 ولت شامل دوازده  سلول دو ولتی میباشد که باهم سری شده اند . نوع ساختار باطری ریچتراک تا این لحظه معمولا  باطری سرب اسید بوده و باطری های بدون نیاز به نگهداری یا در اصطلاح عام ، باطری ژله ای ، به دلایل فنی در ریچ تراک قابل استفاده نیست لیکن برخی شرکت های تولید کننده در صنعت باطری اقدام به ساخت این نوع باتری نموده اند که به دلیل قیمت بسیار زیاد و طول عمر کم در بازار با استقبال مواجه نشده اند .

باطری پالت تراک

 شرکت پارت ماشین وارد کننده باطری پالت تراک با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ده ساله میباشد . تلفن : 66067000 - 66085038  - 


باتری پالت تراک ها معمولا از سلول های 2 ولتی تشکیل شده و در ولتاژه 24 ولت  ودر آمپر ساعت های مختلف از 150 آمپر ساعت الی 360 آمپر ساعت میباشند و نکته اساسی در کلیه باتری ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند یعنی بطور مثال یک باطری 24 ولت شامل دوازده  سلول دو ولتی میباشد. نوع ساختار باتری پالت تراک ها تا این لحظه معمولا  باطری سرب اسید بوده و باطری های بدون نیاز به نگهداری یا در اصطلاح عام ، باطری ژله ای به دلایل فنی در پالت تراک برقی قابل استفاده نیست لیکن برخی شرکت های تولید کننده در صنعت باطری اقدام به ساخت این نوع باتری نموده اند که به دلیل قیمت بسیار زیاد و طول عمر کم در بازار با استقبال مواجه نشده اند - همچنین برخی پالت تراک ها و استاکر های جدید ساخت شرکت های چینی وارد کشور شده اند که از چهار باطری 6 ولت 220 آمپر که با هم سری شده اند استفاده مینمایند ، شایان ذکر است باطری شش ولت نیز در سبد محصولات باطری شرکت پارت ماشین میباشد و با گارانتی هجده ماهه قابل ارایه میباشد .



باطری ریچتراک

شرکت پارت ماشین وارد کننده باطری ریچتراک با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ده ساله میباشد . تلفن : 66067000 - 66085038  - باطری ریچ تراک ها معمولا از سلول های 2 ولتی تشکیل شده و در ولتاژ 24 ولت و 48 ولت  با آمپر ساعت های مختلف از 250 آمپر ساعت الی 600 آمپر ساعت میباشند و نکته اساسی در کلیه باتری ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند یعنی بطور مثال یک باطری 24 ولت شامل دوازده  سلول دو ولتی میباشد که باهم سری شده اند . نوع ساختار باتری ریچ تراک ها تا این لحظه معمولا  باطری سرب اسید بوده و باطری های بدون نیاز به نگهداری یا در اصطلاح عام ، باطری ژله ای ، به دلایل فنی در ریچ تراک قابل استفاده نیست لیکن برخی شرکت های تولید کننده در صنعت باطری اقدام به ساخت این نوع باتری نموده اند که به دلیل قیمت بسیار زیاد و طول عمر کم در بازار با استقبال مواجه نشده اند .


پارت ماشین

باطری استاکر

شرکت پارت ماشین وارد کننده باطری استاکر یا لیفتراک دستی با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ده ساله میباشد . تلفن : 66067000 - 66085038 

 باطری استاکر ها و پالت تراک ها معمولا از سلول های 2 ولتی تشکیل شده و در ولتاژه 24 ولت  ودر آمپر ساعت های مختلف از 150 آمپر ساعت الی 360 آمپر ساعت میباشند و نکته اساسی در کلیه باتری ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند یعنی بطور مثال یک باطری 24 ولت شامل دوازده  سلول دو ولتی میباشد که باهم سری شده اند . نوع ساختار باتری پالت تراک ها تا این لحظه معمولا  باطری سرب اسید بوده و باطری های بدون نیاز به نگهداری یا در اصطلاح عام ، باطری ژله ای ، به دلایل فنی در پالت تراک برقی قابل استفاده نیست لیکن برخی شرکت های تولید کننده در صنعت باطری اقدام به ساخت این نوع باتری نموده اند که به دلیل قیمت بسیار زیاد و طول عمر کم در بازار با استقبال مواجه نشده اند - همچنین برخی پالت تراک ها و استاکر های جدید ساخت شرکت های چینی وارد کشور شده اند که از چهار باطری 6 ولت 220 آمپر که با هم سری شده اند استفاده مینمایند ، شایان ذکر است باطری شش ولت نیز در سبد محصولات باطری شرکت پارت ماشین میباشد و با گارانتی هجده ماهه قابل ارایه میباشد.